grymmet på gymmet!

Det har varit en mycket bra och nyttig dag idag! Gick upp i tid och åt en bra frukost. Havregrynsgröt. Fast det var faktiskt inget ovanligt för mig, äter nämligen gröt varje morgon;). Annars så bar det iväg hem till min faster runt ett tiden för att laga mat, också nyttigt. Köttfärs-sallad - mycket god! Receptet kommer från Amanda då hon lagade denna enastående middag under halloween-helgen för nog två år sen nu. Som sagt, väldigt god! Och nyttig. Sen bar det iväg till gymmet där vi gick stavar eller vad de ska va i 15 minuter, sen power-walk i 20 minuter och rodde 10 minuter. Givertvis körde vi lite ben, armar, mage rygg m.m.. Fast jag kände mig dock inte riktigt nöjd efter 1h 40minuters pass. Jag glömde rumpan! Men men, ska ju till gymmet med Fredrik imorgon så då ska jag köra mitt lilla ass. Annars har det tyvärr bara varit massa pluggande idag och lite fika då och då. Andra avenyn såklart. over, over, over, over / erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0