I feel stoked about it, peeps!

Träning idag med Fredrik!:) Pepp som fan! ska bli skit kul och så fika med Julia innan. Min lilla plutt bjuder, som vanligt. Så rar hon är. Sen blir det tyvärr ännu mer pluggande eftersom provet är på Onsdag. Börjar  bil lite orolig för mig själv nu, känns om jag håller på att gå in i väggen, jag bli liksom lite yr då och då. Det känns som det enda jag har gjort nu är att sitta över mina jävla skolböcker! plugg, plugg, plugg, plugg och ännu lite mer plugg.. Blä! stressar igenom min vardag flr att hinna med allt jag måste få gjort. Med andra ord sitter lovet där det ska! Verkligen. Ska bli så skönt, så skönt med bara sovmorgon en hel vecka. Fast jag och Amanda ska ju träna några dagar.. Det har iaf jag bestämt. Då blire på morgonen, för de känns alltid bäst att starta dagen med ett pass, då är man pigg och kry resterande timmar av dagen. löve! Nä, nu blir det sallad och lite plugg innan jag drar mig neråt stan. kanske blir lite uppdatering sen, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0