ikvälls.

Har suttit och kikat film ungefär hela eftermiddagen/kvällen. Men "What happens in Vegas" var nog den bästa för ikväll! Suttit här och skrattat lite för mig själv. ha ha. Men med andra ord har det blivit mindre pluggande så det är väl vad jag ska göra nu innan jag lägger mig. Ska upp tidigt imorgon och träna sen ska jag hem på middag hos min faster och så blir det lite plugg också. Har två prov denna veckan så jag får ligga i nu! Särskillt om helgerna.. tyvärr. Men nästa helg är det ju lov!:D läängtar! två underbara saker under lov-veckan: Amanda kommer till trollis och tyskland med familjen Eklund/Karlsson! Det kommer bli! Själva halloween ska ju såklart bli mysigt med! Och så är det två år sen jag blev brunett, kul o veta;) moahahahahaha.. over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0