I'm singing that melody

Kall morgon och till råga på det en krash.. lite pinsamt, så vi går inte mer in på de;) Anyway, så är det teori idag, lite halv-segt men det duger. Ut och jogga efter det, sen desperate! Kan det bli en bättre Tisdags kväll? Förrästen så bryggde jag jääävligt gott kaffe nyss, sitter och dricker det nu. Som sagt, väldigt gott! Ovanligt gott. Lyssnar på swingfly och blir sugen på att träna. Bra låt för den som gillar att träna till lite pulse;) Och det gör ju jag! Så den är perfekt. Halsen var lite bättre idag, men den hindrar mig inte till att träna, ska bannimej komma lite mer iform igen! Syns inte direkt att jag varit elitgymnast och tävlar i SM (på sin höjd).. Lite coolt ändå när jag tänker efter. Well well, de va tider det.. Drygt fyra år sen(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0