School

Efter som mitt internet hemma är knasigt får jag uppdatera mig i skolan sålänge.. Idag blir det dock bara massa plugg, har inlämning imorgon:( En springtur ska jag med hinna med om inte en riktigt lång promenad. Ska bi skönt med helg igen! Men inget festande för min del. Min helg är fullspäckad av träning, pluggning och filmer. Ska bara ta det riktigt lugnt. Får se om jag får med mig någon hem som vill "joina" mitt filmtittande. Men träningen står högst upp på listan, jag är så pepp! Ska ju som sagt köpa träningskortet nu efter Tyskland. Ska vänta ett tag då det är så mycket i skolan nu innan lovet. Vill ju kunna träna så mycke som möjligt. Så jag köper det efter lovet då(som sagt).  Nåja, back to work! kissiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0