sweet home.

Den korta stunden man inte spenderar med Amanda får man ju passa på att blogga lite. Det har hänt lite småt och gott under de sex dagarna vi hittills spenderat ihop. Minns inte allt men vi har  alla fall haft filmmaraton och vi kollade på riktigt bra filmer. Bland annat Fool's gold, wolf creek och The cottage. Fool's gold var hyfsat bra, jag gillar ju filmer med Matthew McConaughey och Kate Hudson som roller. Wolf Creek var baserad på en riktigt händelse, en riktig rysare, så jävla rå och äcklig på sina ställen. Den var nog den bästa filmen under kvällen, riktigt bra. The Cottage vet vi inte om det var en rysare eller om de skulle va en komedi men fan va vi skrattade ibland. Måste varit en skräck-komedi, riktigt bra faktiskt. Rolig om inte annat. Nåväl, vi var på tjejmiddag hos Julia en dag med, riktigt mysigt. Lite dricka och tjejsnack. Riktigt trevlit hade vi det! Sen igår var vi också ute och käkad pizza på Pizzeria intim. Goda pizzor måste jag säga. Jag käkade en Baloo i alla fall. Proppmätt efteråt. En sak till som hände igår! Jag slog i min lilltå så de bara skriker om det! helt röd/blå/(nästan) svart på sina ställen. Det blödde som attans när jag slog i stackarn' och jag kan knappt gå. Kunde inte få på mig min sko igår på grund av smärtan, så jag fick helt enkelt dra på en stumpa och en plastpåse. Så så snygg va jag igår, en plastpåse på ena foten och en sko på andra. Snyggt?! not. Men i alla fall, så kändes min lilla tåstackare liiite bättre idag men då slog jag ju klart i den i Amandas köksbord. Toppen Erika! vilket flyt man ska ha då! eller kanske inte. Aldrig varit med om sådant oflyt som jag har just nu. Sen ska man till ett badhotell nu i övermorgon. Tänk alla BAKTERIER!! jag kommer ju få AIDS eller alla heptait som går. Som sagt, sånt jävla oflyt alltså! Kommer inte kunna dansa om vi går ut, inte simma och iprincip inte kunna gå någonstans, om jag inte får låna en rullstol eller en permobil eller nåt liknande. Ja ja, i alla fall så klippte jag Amanda i morses, det blev riktigt bra. bara toppade lite smått här och där. Här kommer en väldigt söt bild på Amanda här om dagen när jag sminkade henne och gjorde hennes hår. :) Sandra hade färgat håret på henne här med.

Välden sötaste och snällaste och bästa Amanda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0