Those days


Sitter och lyssnar på Coldplay och livet känns förövrigt jävligt bra! :) Lycklig vill jag nog mer beskriva det som. En underbar känsla dedär! Man måste verkligen göra sina val här i livet och prioritera vissa saker framför andra och ställa sig frågan "är det verkligen värt det?". Antigen är det bara det eller också inte. I alla fall å är det en såndär underbar dag idag och det var riktigt längesen det kändes så bra som det faktiskt gör just nu! Dagen började perfekt med en lång sovmorgon, började kvart över ett (med andra ord gick jag upp när jag vaknade). Love! Sen när jag kom till skolan presetrade jag hyfsat bra under de två lektioner vi har på Tidagar. - Cyklar hem, är just nu hemma och väntar på mat. Blir potatismos och fisk-pinnar. Och jag är (för en gångs skull) riktigt sugen på det. Sen ska jag göra klart matten jag ligger efter med och efter det lite Historia. Sen en långpromenad och efter det kommer Julia och vi ska mysa med te och varma mackor framför Desperate housewives. Köss och adjöss!

Kommentarer
Postat av: you know who

You look goodish!!

2008-10-14 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0