Bla bla bla..

Gårdagen blev helt okej ändå. Efter att ha kommit hem lite senare än vad jag trodde fick jag hyffsa iordning mig på kort tid för att sedan åka hem till Smisken. Oscar var som vanligt kvällens lustikurre och allt som kom ut ur hans mun var iprincip ett skämt, så jag satt och skrattade nonstop. Sen när Patriks päron kom hem blev vi dessvärre utkörda och Krillo hämtade sin bil för att köra mig och Julia in till stan. Vi fick ju då turen att sitta i en turbo. Väl i stan gick vi en vända för att kika läget, men det va som vanligt samma folk ute, samma saker som hände och där med ingenting. Inspakren var dock i fullrulle igår. Men en sak kan jag inte förstå.. Själv har jag aldrig varit på någon inspark, men vafan gör en massa 18åringar där?:P Anyway, jag och Julia knalla hemåt och drack fanta istället. Senare gick jag in mot centrum för att möta Christian, som skulle köpa mat och sen gick vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0