jag är

Sovmorgon idag, som varje Tisdag detta läsåret. Skönt faktiskt! Tur att jag inte bytte bort sovmorgonen mot att sluta tidigt på Fredagar. Tackar mig själv nu!  Börjar om 45minuter.. Rätt lugnt. Sugen på kaffe men jag har inga tuggummin och jag orkar inte borsta tänderna igen:P latmasken. Sen har man ju bara två lektioner med, det är också rätt skönt! Etage efter de, med Karin, Caroline.A och Issa. Blir nog bra, ska köpa chinooooooooooooos!!! Och fylla på mobilen... köpa mössan jag kollat in på indiska och en tröja fårn gina(kanske) och så ansikts grejer. Sen är väl mina pengar slut, som alltid. Nä, jag ska ha lite cosing kvar har jag räknat ut;) För jag är så jäävla bra på matte, i alla fall om du frågar Salam;) over and out, erika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0