Torsdag/valborgsafton!

Happ, då gick det sisådär en vecka emellan igen då:P Mindre bra! Men idag är ingen vanlig dag för idag är det valborgsafton Och Julias 16 års dag! Graatz babe! Men men, idag bär det av! och lite resfeber har jag allt! Ska bli kul och spännande, gud vad excited jag är! :) Som tur är har man ju lyckats krya sig en aning. Skönt! Fyfanken vad sjuk jag va igår! Nog fan mer död än levande. Tss, stackars Erik som fick ligga bredvid en snarkande heffaklump. Men men, nog om detta! Nu ska jag fortsätta packa och dricka grönt te - samt lyssna till en av mina favorit röster, AKON! Skönaste rösten på jorden efter kanye. Happs, tjo hejs! hörs väl på fredag med lite bilder o så. Kissy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0