Välkomna oss våren!

Två lektioner på Tisdagar. - som vanligt! Hyfsat nice men ofta väldigt onödigt. Och idag är ingen vanlig dag för idag är min och Eriks tre månaders dag!:) Så jag sitter här i hans mysiga lägenhet och surfar runt på Tasteline.com för att hitta nåt mysigt/snaskigt/jävligt gott att äta idag. Lånar julias spotify och lyssnar på coldplay. Gillar dom mer o mer för varje gång jag lyssnar på dom. Ville ju gå på dom nu i sensommar men fick det klart för mig att dom faktiskt redan var slut sålda redan i Januari.. (eller nåt sånt). I alla fall, har ni några tips på god mat får ni gärna kommentera! Annars kan ni ju slänga till en ändå;) Nu ska jag fortsätta min jackt på snask. Ha en trevlig Tisdags eftermiddag folks! MVH. Erika


Kommentarer
Postat av: claudia

Grattis grattis grattis!

så det blir "and i iai will allways love you" och rosenblad på sängen idag japp japp japp! vi ses imorgon gullesnuttan!

2009-04-14 @ 18:55:14
URL: http://shitandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0