Två dagar kvar.

Då var det bara två dagar kvar tills skiten sätter start igen, usch! Kikade lite på schemat för hela MP3a förut och det såg dessvärre inte lovande ut. Men man har ju individuella scheman så de kommer väl inte se riktgit så tu för min del. Men eftersom jag valde design så slutar jag KVART ÖVER FEM på torsdagar! Kan ni fatta? Från åtta o femton till vvart över fem, de är sjukt. Fan va segt. Kommen man överleva liksom? Jo då, de gör man väl. Men ändå! som sagt. s.e.g.t. Men men, nog om det! Fick med mig lite kantareller hemifrån förut så ikväll ska jag och hun' käka kantarell macka:) Mysigt! Nu ska jag surfa vidare o kika resor. Så sugen på en! Kissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0