På drift

Sitter och lyssnar på lite kent - på drift och pluggar natur samt dricker kaffe. Är hemma för en gångs skull. Men de är bara för att pojkarna är hemma så då är jag hellre med dom när jag är där men nu kände jag mig tvungen att plugga så jag åkte hem istället. Apropå kent, tänker alltid på Moa i min klass när jag lyssnar på dem. Hon älskar ju nämligen kent:) Ska träffa och mysa med Mois på Fredga. Kommer bli superduper mys. Fast först blir det lite träning med Robbie för en gångs skull. Imorgon blir det även fotografering ihop med Emo, Claudia och hennes lilla syster Ida med sällskap av mig och pojkarna. Sen blir det fika och lekparken. Kommer även detta bli super duper. Nä, nu måste jag fortsätta plugga samt leta upp den poesitext jag en gång skrev här i bloggen. Men tog bort den. dumt gjort. Aja, får väl se om den dyker upp snart. Puss/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0