at school.

Min stol som jag sitter på är helt knepig. Den typ hackar runt och jag sitter inte helt stadigt. Urk! Men humöret är som tur är mycket bättre idag. nästan värt att kalla bra. Skrivaren här uppe på media är lite krånglig, som vanligt(?). Jag får inte ut mitt magazin:/ illa. Men men, jag fick i alla fall skrivit ut mitt cv nu när morgan va på lunch. För egentligen måste vi ju betala när vi skriver ut för personligt bruk men jag gjorde en fuling. Hoppas jag får jobb! Jag ska söka lite i stan och så lite på Överby. Sen ska jag också till körskolan och göra lite prov, samt träning ikväll! Låter som en lovande dag, i min synvinkel. Nu ska jag jobba vidare med min förpackning. Den är egentligen klar, men lite finslipning här och där, jag är ju ett nästan garanterat MVG i graf. Min grej- verkligen! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0