At the moment

Ny bloggdesign, vad tycks? Har precis smäckat i mig feta cheesecaken och några glas med champis, JohnJohn hade den äran igår. 20bast igår.
- Grattis i efterskott, John!
Blev inget med träningen och har heller inte solat nåt ännu. Men det kommer snart, de är ju inte så långt att gå! Närmare bestämt två trappor upp;) Jag mår illa! ätit som en gris idag! Vad är det med mig? Tröst äta kanske är svaret på den frågan? Vad vet jag. - inte mycke. Men lite. Anyway, så har jag faktiskt gjort ett schema för kommande vecka! Träning, pluggning, körskolan m.m. Har så mycket nu och jag har lite ångest för jag inte tränat så mycket. Jag var ju så extremt nyttig ett tag men nu har det avtagit väldgit mycket. Lite för mycket skulle jag nog vilja säga. Men jag ska träna på och käka nyttigt nu det sista(hur nu det ska gå) innan Egypten. Sen när jag kommer hem ska jag träna på som vanligt folk, ut och gå och springa som jag brukar göra sådär mot vårkanten. ska hålla mig runt den vikten jag har nu har jag bestämt. Eller så ska jag gå ner ett kilo till. Ner till 53. Men men, nog om det. Bara så ni vet, jag bantar inte:P Bara väldigt mån om min vikt. I vissa stunder iaf. Nu ska jag möta upp min Caroline på en sista fika innan hon åker från mig till Egyptia. Sen ringer jag min Erik. Saknar honom! Massa goa pussar, e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0