Bollar i luften

Sitter här och lyssnar på Bruce Sprinsteen och funderar lite över min livssituation, veckans 'schema' och vilka bollar jag har i luften just nu. En hel del har jag nog hunnit komma fram till.. :S Kan börja med veckans:
körlektion plus 3 teoriprov(minst) denna veckan på körskolan -jobbig(!), klippa mig på torsdag(slitet hår, som fan), göra labbrapporten till naturen på tisdag plus naturprov på onsdag och en massa små saker som måste bli gjorda under veckan. Så som tvättning, städning solning(viktigt enligt mig) och så träning såklart. Har bara fettat hela helgen med semlor, chips, choklad och en fet jävla bärpaj på det. URK! Med andra ord blire fettförbränning i veckan! Spenderade hela helgen med Erik. Riktgit mysigt, tycker så mycket om den grabben! Hans kök till lägenheten kommer imorgon, blir nog bra! Ska bli spännande att se hur det blir nu:) har inte sett den ännu. Well well, tillbaka till ämnet. Bollar i luften är väl de som ligger efter i skolan: två prov, tre inlämningar och så några hemläxor jag inte gjort i matte B. Körkortet, måste få inbokat teorin nu alltså, känner att pengarna jag betalar för körningen är så jävla meningslösa just nu. Blää! orkar inte med allt just nu, fast jag har satt mig i denna situationen själv. PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0