Cheap monday

Sitter och lyssnar på Loop troop och har jävligt ont i halsen nu! Det började lite i morses när jag vaknade. Fast nu är de värre, mycke värre. Får inte bli sjuk nu! Jag har så mkt efter mig i skolan så jag hinner inte med dettahäringa! Usch... Förövrigt har väl helgen varit bra. Spenderat samtliga dagar tillsammans med älskling. Vi kikade Beck igår, älskar Beck! Bästa filmerna som finns. Gunvald är så skön, skrattar lika mycket varje gång. Sen sov Erik hos mig och innan vi skulle sova skulle han hålla på och härma mig hur jag gjorde innan jag skulle lägga mig. Han är så söt när han överdriver, tar i så han nästan spricker. Haha, sötnosen. :) Nä nu har vi rast så jag ska ner till kaffeterian! (hon bad om ursäkt så jag kan nu återigen visa mitt ansikte där nere). Sen blir det jobba, jobba! Chiao amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0