God morgon!

Då bar det av till skolan om tio minuter då! Usch, jag är så skoltrött så jag vet fan inte var jag ska ta vägen snart alltså! Jag pluggade ju då inte igår, som jag sa: Jag känner mig själv Alldeles för bra... Idag blir det körnings på körskolan och prov, sen ska jag och Anni fika lite på håltimman. Ska bli mysigt. Fast jag har ju gått och blivigt så in i helvetes onyttig och äter fan hela tiden. Igår åt jag nog närmare fem-sex gånger. Ångest! Tjejer, tjejer... våra tankar och idéer är inte alltid vad dom borde. Men men, annars ska jag umgås med min älskling idag:) Mysigt! Vi ska väl kanske fika(igen).. Tjockis(?). Sen ska vi ut och fotografera. Och nu är det alldeles vitt i Trollis, det snöar utav bara denn! Skit skoj nu när man har plattat hår och ska ner till bussen, not. Fast jag vet en som är glad iaf:P Erik. Han ville ju ha snö nu när vi skulle ut och fota ikväll.. Anyway. Slänger upp en bild lite hanstigt och lätt sådär:

Ps. ser ut som en dock i ansiktet men de är bara för fokusen ligger på axeln.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0