Good morning!

God morgon peeps! Jag steg upp för ungefär en kvart-tjugominuter sedan. Gosh! De va ett tag sedan man sov så här länge! Eriken skulle åka iväg till lägenheten idag och greja med sin dadi. Han ringde och väckte oss klockan halv tio och var just då i lilla edet. Man undrar ju när den karl steg upp:D haha, han bor i göteborg, for god's sake! Men i alla fall, det var bara att stiga opp och pussa hejdå till pojken som så redigt åkte iväg. Själv var jag en smula bakis(faktiskt) och allmänt seg. Jag kröp ner i sängen som fortfarande var varm. Jag noterade också då att det låg två människor och sov i tvsoffan. Varav en(sandra såklart) sov med vidöppen mun. Haha! Hon ser ut som hon gjorde när hon va liten när hon sover så, fast de gör hon ju alltid. sweet! Ja ja, Butlers då! Det var hur mysigt som helst och hur Gott som helst! Nog det godaste jag smakat på år och dar kändes det som. Fast jag blev mätt som en plätt så riktigt allt slank faktiskt inte ner. Erik åt efterrätt men för mig var det stopp redan efter huvudrätten. Vi satt där och små pratade om allt och ingenting. Himla gott vin också! Klockan närmade sig elva och vi beslöt oss för att ta en sväng genom staden. Sten dött! Inte en kotte ute och klockan var ändå elva. Vi gick runt O'learys och Sand. O'learys Va de folk på men dom få(5stycken) som var där gick precis när vi gick förbi. Sen när vi kom till Sand såg det ut som det var lite folk där så vi funderade lite. Vi frös och det kostade bara 60;- inträde så vi gick in. Det var nog den konstigaste kvällen jag varit med om på Sand. Bara en massa konstigt folk som jag aldrig tidigare hade sett. Eller jo, två stycken. Amandas syster Linnéa och tvilling Krille. Inget mer med det. Äckligt folk som raggade på en såfort Erik vände ryggen till, samma för honom. Nästan lite roligt. Sen var det Catfight med, lite roande att kolla på för tjejer drar alltid i håret och nyper och river varandra. Det var väl min kväll. Sen fick jag och Erik skjuts hem av K.A. Snipp snapp snut så va sagan slut.

ps. mina skor va inte längre vita när vi kom hem.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0