Hektisk Måndag

Hektisk dag idag! Vi hade sex och samlevnad i skolan idag:P Fråga Olle va där, rätt kul prick dedär. Snuskig om inte annat. Sen efter skolan bar det av till banken, skulle fixa med pengar oså. Tråkigt måste jag säga och de va hyfsat med folk så de gick ju inte direkt på en kvart. Närmare en timma. Sen gick jag runt en sväng på stan för att kolla på den där tröjan jag skulle köpa, men den va verkligen slut över allt! Trist, den va så fiin! ville så gärna ha de! Men men, så är det. Jag tog bussen hem runt fem och träffade Caroline, som jag skulle ta en fika. Men just när hon kom så fick mamma med oss ut till överby, jag fick lämnat tillbaka mitt stativ jag fick i present av mina fastrar. Personalen på Elgiganten va dumma, bara för den va köpt via kort och inte i cash så fick jag inga pengar tillbaka utan ett jävla fjolligt presentkort. Lagom störande. Nåväl, vi missade bussen först denna gången så det fick bli en tur genom båda köpcentrana. Jag köpte då mina skor och så kollade jag efter tröjan som även här var slut. Surt... Jag kikade lite efter alla hjärtans dag presenter till Erik. Avslöjar dock inga detaljer. Inget märkvärdigt. Tanken som räknas trots allt:) Sen bar det hem, trodde vi. Vi missade bussen igen och fick sitta ännu en halvtimma och vänta. Jag sprang hem till carro när vi väl var i stan för att hämta lite pengar sen så rusade jag tillbaka till torget och kom precis i tid till bussen. Nu är jag hemma och har precis talats vid med Maggan från Oriflame. Ska sälja lite för dem nu, känner att min ekonomi verkligen börjar blir tight. Ingen träning idag:( Ångest! Upp till öronen!!! Ska sola nu tänkte jag, men först kaffe. Får köra hårdpass imorgon och på Onsdag och Torsdag med. Sen får jag väl köra på lite i helgen också! Har inte tränat sen förra Torsdagen och jag åt som en GRIS i helgen! Chips, semlor, marabou amigo och bärpaj- you name it;) Nu ska min kära mor ha datorn. Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0