HOUSE, I LOVE!

Lipz på Torsdag då! Det är tema House, vilket är ett måste! Älskar house musik så jag kommer vara där! Tillsammans med min favorit Cloon:) Det blir nog jätte bra! Karis skulle nog också dit vad jag fattade de som så då ses vi ju också en sväng där. Längar! Fast jag har åkt på en rejäl förkylning så jag är hemma idag(från skolan). Måste kurera mig! Jag har prov imorgon med och på Fredag så därför valde jag att stanna hemma idag. Men men... Kan berätta lite om gårdagen: Efter skolan promenerade jag bort till körskolan och gjorde lite prov. Efter det kom Erik och plockade upp mig så åkte vi iväg och kollade på kakel/mosaik till lägenheten. Efter många om och men blev det tillslut mosaik i färgerna svarta, vita och gråa. Kommer blir helt über snyggt! Dom var i glas så med spottsen på kommer det bli en sån snygg effekt! Vi åkte ut till Överby en snabbis med för jag skulle köpa ögonbrynsgelé. Erik körde hem mig, och åkte själv hem till Båberg. Jag solade en sväng och kikade igenom det vi ska ha prov på imorgon. Sen kom Eriken hem till mig igen och sov med mig. Jag gick faktiskt upp med honom i morses även om jag var sjuk och kunde sova så länge jag ville.. Eller nästan iaf, skulle ju till körskolan och köra klockan tolv. Så så såg min gårdag ut och lite av dagens;) Nu ska jag hinka i mig kaffe, plugga historia, engelska och matte. Blä! Spyr åt allting! bläbläbläblä ! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0