Idag

Idag har det blivigt afrikans dans, sex föreläsningar och 'fitt-kukkunskap'. Måste erkänna att det låter rätt illa när dom två orden kommer från en vuxen människa. Nåväl, dansen va skit skoj och bongotrummor är nog bland det skönaste man kan lyssna till. Ibland. Föresläsningen var också väldigt intressant, skulle faktiskt(hör och häpnad) kunna bela för att få gå på den igen. Skit duktig kille. RFSU var dom som höll i f-k-kunskapen. Lite flummigt och faktisk lite genant. Kärringen stod och målade vresande tjejer på tavlan och in i minsta detalj berättade hon vad varje del va/hette och hur de användes m.m. Över lag kan man ju redan allt dedär. Men men, jag kubbade ner till körskolan efteråt och gjorde tre prov. Duktigt av mig och jag fick godkänt på alla proven;) Slutproven känns  som inom synhåll.

Idag hade jag plattat hår med en 'skruv' i luggen. Tjock-randig tunika på det och glansiga tights. Nya skorna med såklart! :) 


wiwa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0