Just nu

sitter jag och smuttar på min islatte och målar naglarna. Det var längesen jag drack islatte, det är fruktansvärt gott i synnerhet när man är törstig och sugen på kaffe. Jag och mina systrar har fått målat klart i sista hallen idag och imorgon blir det målning av motivet som ska va på väggen. Vi får väl slåss om vem som får äran att dekorera den(blomman) på väggen antar jag. Well well, ikväll händer inte mycket. Fast det är rätt skönt de med:) Ska söka lite jobb/sommar jobb nu tänkte jag. Sen blir det duschen och efter det ska jag ut och fotografera lite. Perfekt väder ikväll känner jag. Eller kanske mer inatt? Strunt samma.. Ska fortsätta att smutta och måla nu;) bye peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0