Razzia

Dåligt uppdaterande de två senaste dagarna men jag har inte varit hemma. Bland annat varit i Göteborg och kikat på Annis nya lya. Skit mysigt och värsta möjligheterna. Katterna va söta men Castro va surpuppa:P Klara va söt:) stora tuttar hade hon, hahaha! Här kommer lite bilder från Göteborg:


Först satt vi och chillade lite hemma hos Anni med lite vin(faktistk). Även om de va en måndag, men vi skyllde på att vi hade sovmorgon dagen därpå. Sen drog vi oss mot centrum oc mötte upp Anni polare, Sally mfl. Vi gick till Razzia och spelade bingo. Det var riktgit mysigt och i synnerhet förbannat kul. Jag fick dessväre ta tåget hem rätt tidigt. Min sötnos kom och hämtade mig, tacka gud gör det! Annars hade jag fått gå hem helt ensam klockan tolv i 4minusgrader. Kalllllllt! Brrr...  Anyway, ska bland annat uppdatera er om min nya inköp och hur den sista hallen blev;) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0