Söndag.

Kom typ nyss hem från Erik. Han skulle ut och hämta pojkarna i Båberg och sen tillbaka till lägenheten så jag fick skjuts hem. Det börjar ta sig i lägenheten:) Blir riktigt snyggt! Sen när jag. jensa och eriken skulle ut och (stor)handla mat igår och en massa andra saker till lägenheten gick det på några kronor vill jag lova! Jensa sprang runt som en barn och bara slängde ner massa saker i kundvagnen. Bara massa vitt bröd och sånt där onyttigt, så jag sprang runt och bytte ut allt mot fullkorn etc. Kvittot var nog det längsta jag har sett, käringen i kassan fick stänga kassan för pappret tog slut. (skojar*). Höhö! En meter långt kvitto.. och jag skojar inte!


Jag var lagom mysig igår med, efter att ha städat och plockat lite så somnade jag i soffan utan att ens tänka på det själv. Så så mysig var jag. Hoppas ni hade en trevlig alla ♥-dag iaf:)  So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0