tomt.

Hopp... Då var det skola imogon igen då. Usch! Jag vill inte veta av det! Känner mig lite dålig idag. Inte fysisiskt utan psykiskt. Hatar sånna här dagar! Dom dåliga dagarna. Blev på rätt dåligt humör igår kväll, när jag åter igen blev påmind om vilket patetiskt jävla skit stad vi bor i. Närmare bestämt, Trollhättan city. Jag vill bort här i från! Fortare än fan! Men de är ju här man är född, uppvuxen och har alla sina minnen. Min själ kommer väl alltid finnas kvar här i Trollhättan. För det är ju här jag egentligen bor, detta är mitt hem. Som tur var kom Erik hit igår natt och sov med mig. Tur var väl det, annars hade jag väl legat och snurrat i min säng och bara haft döds ångest typ. Fast han åkte ju för typ en timma sen.Plikten kallade, han ska ha pojkarna tills Tisdag kväll. Inatt är första natten för dom små att få sova i lägenheten. Hoppas det ska gå bra:) Från det ena till det andra. Tidigt imorgon bitti åker min kära barndomsvän Caroline till Egypten. Hoppas hon får det bra! Och att inte några snuskiga män kommer och tar henne:P hehe. 18grader där idag i alla fall.. Bättre än tre plus och snöslask. Jag talar alltså om Trollhättan, åter igen. Denna meningslösa stad utan framtid. Kan det inte bli sommar nu? Så man får en gnista hopp. Trollhättan är faktiskt en rätt fin stad om sommaren. (nu svalde jag min stolthet och erkände detta). Nåväl. Nog om mina i-landsproblem. Jag har min kanelgröt i mickron som väntar. Ska iväg till plus och ta ett pass, sen gym och sen sim efter det. Solning när jag kommer hem. Puss/ erika

Ps. Jag saknar min Amanda nu:(.Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0