15:e Januari dvs. Annis födelsedag!

Idag fyller min barndoms vän Anni Andersson hela 18 år! Grattis älskling! Hoppas du får en relativt bra dag, bortsett från smärtan i din stackars hals(nyligen opereat bort halsmandlarna). Men från det ena till det andra! Idag blir det träning, som vanligt. och sen blir det tyvärr bara plugg. Ska göra psykologiprovet imorgon som jag egentligen skulle haft i Måndags men jag blev akut 'sjuk'.. ;) Så jag får göra det imorgon. Efter provet ska jag och Karis till överby och hälsa på Robbie som jobbar, vi ska käka baguetter. Mysigt och dessutom väldgit gott. Sen ska jag köpa Annis presenter och lite annats smått och gott. På Lördag blir det utgång och jag fick med mig Erik(nu mer känd som pojkvän) till slut. Ska bli mysigt, hoppas bara dom inte kör en fuling så inte jag och min tvilling syster kommer in även fast klockan är 12 och det då räknas som den 18:e. Vi fyller alltså 18 då;) Vuxna flickor då! Känns lite knäppt, lilla jag liksom. Jag ska ju aldrig bli vuxen! Jag ska ju bara va Erika och jag ska definitivt inte ha körkort och flytta hemifrån. Jorå, jag längtar till viss del men det känns knäppt, allt ansvar är mitt och min framtid vilar just nu i mina händer.
- Opps! Nu kokar min pasta över, får kila! Update you later! See ya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0