Are we human?

Nu kommer ni snart att få läsa dedär inlägget jag alltid skriver när jag pluggar. Det går åt helvete! Jag vågar inte ens yttra mig om hur lite jag faktiskt har pluggat. Dum jag är alltså, nu sitter jag mest bara här(förutom att blogga) och tänker, ska sätta på lite kaffe för dedär med grönt te håller inte för tillfället, fast jag har ju till imorgon på mig att vara 'onyttig'. Boken ligger bredvid mig men den ser inte speciellt lockande ut och snart är det ju försent att börja. Det är som sagt ett väldigt stort prov, närmare bestämt slutprovet:P Men jag ska nog klara ett godkänt i alla fall, men jag börjar ju dessvärre vänja mig vid ett IG så jag får väl hålla tummarna för ett betyg över huvudtaget. Nä så illa är det inte, har fått G+ och VG på allt annat så jag ligger antaligen inte i riskzonen. Men ingenting verkar ju vara omöjligt har man ju lärt sig. Dessutom ska jag iväg imorgon under provtiden så jag vet inte riktgit hur jag ska lösa detta. Äsh, om man ska slå på en kanna kaffe, fundera en slag, pilla ihop ett musik-quiz och lyssna på medan man pluggar..?

- Det snurrar i min skalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0