Coco Chanel VS Vivianne Westwood

Sitter här och smuttar på mitt kaffe som förövrigt blev väldigt blaskigt och i synnerhet äckligt! Har fått gjort lite smått och gott idag bla. köpt mitt clinique puder samt hämtat ut dosan på banken och fått i ordning lite på den fronten. Pengar m.m. Jag ska snart ut och övningsköra och efter det till träningen sen solning. Låter som en trevlig eftermiddag/kväll. Fast engelska texten vi har tills imorgon känns mindre lockande.

Jag kikade runt lite på nätet så fann jag det här intressanta (för er som gillar mode och fashin iaf). Till höst kommer de två (omtalade) filmerna. Filmatiseringar av Coco Chanels liv, och en filmatisering av Vivianne Westwoods liv(tyvärr syns inte hennes knall orangea hår på bilden). Vad tror ni om det? Kommer det bli en soccé? ;) Nåväl, nu ska jag ut med brummen och köra. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0