F.

Kanske ska skriva lite kort om gårdagen, den va helt okej.
- Såå, de va kort.
Satt och messade med Karis förut och jag börjar bli lite osäker på morgondagen. Jag har inget fritids kort och det ser (tyvärr) ut som de inte blir nåt med Mellerud:( Jag som hade längtat så! Fast efter igår är jag inte så jätte sugen på party så heller. Karin tog med en tröja igår som var tänkt att ja skulle ha på mig imorgon. Men men.. Erik kommer väl senare, längtar efter min pojk. Han är så söt, sötast i hela stan! Tyvärr tappade han bort pengar, mobil och armband igår:( Mindre kul! Och själv tappade man en hunring. Också mindre nice.. Men men, det är inte hela välden. Bara hundra kronor fattigare. Nä, nu ska jag brygga mig lite mer kaffe sen blire en snabb dusch och ner i mysisarna. / Best regards, Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0