Hej hej, väldigt mycke hej!

Nu är jag så mätt så mätt! Mumsade i mig äppel/kanel gröt(smakar äppelpaj) till frukost. Mm-m! Skulle brygga lite kaffe men då finner jag mig i att kaffet är Slut! illa-gorilla! Jag som var så sugen. Well well. Idag gick jag faktiskt upp hyfsat tidigt, klockan nio. Fast inte självmant alltså. Erik skulle upp så vi fick ju ställa klockan. Jag var så otroligt trött igår kväll, stackars Erik. Vi köpte massa snask och skulle kika film, men den hann knappt börja innan jag somnade. Sen vaknade jag till när han gick på toa och nästa gång jag slogupp mina små ögon var det ljust ute. Väldigt ljust, det snöade till och med i lilla Trollis. Det gör det fortfarande. Fast bara lite. Mysigt faktiskt. Nåväl, nog om det. Jag skulle ju till Mellerud idag egentligen men det blir nog inte mycket med det:( Har som sagt inget fritids kort så jag kan inte komma dit ut. Tänker inte betala en  tågresa till mellerud, för det har jag tyvärr inte råd med. Måste skicka mess till Issa och Andervang snart om att jag inte kan komma.. Får spendera min lördags kväll här hemma i Trollstaden tillsammans med Erik. Fast det är aldrig fel det heller;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0