Influensa

Då hade man sjukat ner sig rejält nu då. USCH! FY! BLÄ! Influensa... Amanda var här och åt frukost i morses men hon gick nyss, för knappt tio minuter sedan. Klockan 11:55 går tåget upp till Sandviken igen och vi ses inte förrän om 1månad drygt. Urk! Saknar tösen redan:( Sen skulle ju jag och Caroline ha lite myskväll ikväll men dipp, grönsaker oc frukt men som sagt, då ska man gå och bli riktgit sjuk. Skolan börjar på onsdag och det skulle inte förvåna mig om jag vaknar då och är helt frisk, men förhoppningsvis är jag väl sjuk nu tills fredag då, nu när jag ändå är sjuk. så kan jag avnjuta helgen i alla fall. Idag blir det filmmaraton med mig själv och så ligga och småsova i sängen. Jag har feber, nästan 39. Som sagt: O-R-K-A! Over, over, over, over, over. /erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0