Lördag.

Nu har jag lagat mat för hela slanten och Rix FM spelade jätte bra musik, vet inte vad som händer, men har dom äntligen fått sus om vad musik egentligen är?! Massor av Bruce Springsten och The killers, bra bra! Det blev en väldigt god och

entusiastisk middag med en mycked god sallad, till det kassler och stekt potatis. Så har jag målat mina naglar i Karins favorit färg, Nilens Jord;) Hehe, pinkywinky, snyggt till guld. Men men, som jag tidigare nämnt så fyller Julia Eriksson och Hannah Svennson(goda vänninor sedan barndomen) 18 år idag. Grattis grattis! Nu är det bara en vecka och 1 dag kvar tills jag fyller mina 18år:) Ska ut med min storasyster och John, förhoppningsvis får jag med Erik med. Då ska vi ut och dagen därpå blir det släkt kalas, buää! Alla släktingar från min tokiga familj, men de blir nog bra. Slänger upp lite bilder när jag ändå är i farten, för nu ska jag ut och fika med Erik:) Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0