Weekend.

Hey everyone! Inte bloggat på två dagar, rekord!;) Jag har spenderat helgen(förutom fredagen) med min Erik. Har haft det hur mysigt som helst! Igår fick jag gå upp med tuppen för vi skulle, då som tidigare nämnt, till IKEA och Göteborg. Väl på IKEA sprang vi väl runt där en stund och letade upp det som Erik skulle ha till lägenheten sen åkte vi vidare in mot Göteborg. Vi bestämde oss för att åka hem till Eriks pappa och stanna på en fika. Sen åkte vi vidare in mot Göteborg city och började vår shopping ronda. Erik köpte ett par chinos(som jag så länge tjatat om) och ett par vita converse. Han var Skit snygg i det! Fick enna hålla fingrarna i styr. hehe;) Sen tog vi oss en kopp kaffe och kikade runt en liten stund till och efter det åkte vi hem till Trollis igen. Väl hemma i Trollstaden hämtade vi först ut biobiljetterna till 'Benjamin Buttons fantastiska liv'. Filmen var lika bra och mysig som jag hade väntat mig. Vi köpte största Popcorn menyn fast vi käkade inte ens hälften. Innan vi gick på bion så käkade vi på Shanghai, eller vad de nu heter. Skit gott i alla fall! Vi bestämde oss för att gå på Sand efter bion och det gjorde vi också. Tur att jag hade med mig Erik, annars hade väl sand varit rätt misslyckat. Lite folk och dåligt drag men med den goaste killen i centrum kan inte kvällen bli annat än bra. Sen drog vi oss hemåt.

Måste bara nämna en sak till! De där förbaskade snåla och åpna taxichaffisarna vill fan inte ha annat än pengar! Vi hann nätt och jämnt sätta oss i taxin innan gubben satte på pengarräknaren. Vi kom till klaffbron där det blev bro öppning  och HÖR OCH HÄPNAD så har han på den även  då med(pengarräknaren) även fast vi står still i säkert 10 minuter. Snacka om störande. Okej, bara 20-30kronor, men ändå! Rätt ska va rätt!

Nu har vi i alla fall fått målat en toalett och en hall och resultatet blev skit bra! Ska måla den sista hallen imorgon för idag har jag bara myst med älsklingen hela dagen. I alla fall, tack babe för en mysig helg:) Puss erika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0