fallens, lite flummigt.

Fallens blev väl ingen höjdare i år heller.(skräll?). Varken Rix FMs festival va här eller något tivoli fast ändå var det 50års jubileum iår. Tråkigt väder och lite folk. Vi skulle ju festa igår men vi drog ner till stadens centrum istället, fick stå i kö en jävla stund men sen kom vi in på sand, som förörvrigt var fullsmockat för en gångsskull... Trevlans! Vi dansade(och dissade) så hårt att min rygg värker och mina vader med. D' nice. Nu kokar jag ägg, blev så förbannat sugen på de:P tsss... Sen kommer Amanda hit o vi ska mysa lite med melon osv:) mys ju! Fast vi ska städa tösens rum innan dess.. Nu ska jag lyssna på lite house. Smell you later!
kissy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0