It's true

Ännu en rutten torsdag. Funderade på lipz i veckan men jag tror inte jag pallar faktiskt, det blir väl förmodligen grebbestad på lördag så jag sparar mig tills dess. Caroline fyller ju nämligen 18:) Blir nog kul. Har dock bara 400 kronor kvar från mitt studiebidrag så jag får snåla. Ska köpa lite dricka för ungefär 200 kronor, detta ska väl räcka både i helgen och till fallensdagar är tänkt. Men jag får se.. Resterande 200 kronor får jag spara till grebbestad och om man har tur kanske det blir lite över till fallens så man kan ta en bira eller två i nått öltält. Well well, fattig som en kyrkråtta(som vanligt) men jag börjar vänja mig. Idag är det exakt en vecka kvar tills baby åket till Bulgarien. Funderar hur jag ska klara hela 10 dagar utan min kärlek. Men det får gå.- det måste ju gå! Jag och julia(som lider va samma problem för tillfället fast några procent värre) får sörja ihop. Annars ska man väl se om min bästa kompis har lite tid över för mig. Vi har ju inte setts på två veckor nu och bara hörts en gång, förutom igår. Märks knappt att hon är här men de är väl bra antar jag, så blir vi inte trötta på varandra lika fort, för om de blir som planerat flyttar hon vom tillbaka i höst eller nästa sommar. Annars kommer väl Strömming hem från semestern snart med:) Nä nu ska jag städa lite granna här för fyfan vad snabbt det blir stökigt.

tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0