Koffein

Fjord idag med Jules. Nice ask! mys om inte annat. Fast jag lyckades dock flytta över pengarna fel datum så de kommer inte försen imorgon - bra där erika! Men de löser sig nog på nåt vänster. Jag är sugen på öl! öl,öl,öl... Sjuk gott! Fast sen är man ju chaffis idag så de går tyvärr inte. Jag har druckit så mycket kaffe att jag är helt skakis, helspidad här i eriks säng. Mindre bra. Sen lyssnar jag på radion i köket plus att jag spelar en annan låt här inne i sovrummet. lyckat:P men jag orkade inte resa mig upp och gå tio steg in i köket o stänga av, så jag valde att höja volymen i bott här i stället. Nä, nu ska ja duscha och välja kläder inför kvällens bravader. Hörs sen peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0