sola?

Läste igår natt att det skulle vara Strålande Sol idag och 20 grader varmt. Och det stämmde ju sådär bra, skräll(?). Så i alla fall, jag ställde klockan på 9:00 och tänkte dra mig upp o sola.
- jag vaknar, kolar ut genom fönstret, drar en lång suck och somnar om. Vaknar sedan halv ett... Mindre kul! Så jag satte igång att hänga/vika tvätt samt tvätta allt som va kvar i tvättpåsen. Så nu är det cleant på den fronten. Sen dammsög jag hela lägenheten plus våttorkade alla rum. Så nu luktar det nystädat. Ska organisera lite på hyllorna sedan bara och så. Ska bara köra Jules till sjuntorp innan:) So, I'm off. Chiao


ps. imorgon kommer älskling!!!!!!! Jag är lycklig, bah' så ni vet.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0