summer break

slängde ett öga på kalendern och fann mig i att:
- Visst faan, de är ju skola om 4 veckor!
Buhuuuu:'( orka de eller? Känns som om bara sommaren har sprungit förbi mig och jag hann inte med. Typ svimmade nån gång där i starten och så vaknade jag upp på sjukhusbåren när vi nästan va i mål. Typ nåt sånt. Aja, sad but true... Nu önskar jag att min Erik va här så jag bara kunde få hålla om honom och pussa lite på honom. Men ack han är i sköna bulgarien och gottar sig, solar, badar och festar. Bättre än så kan de inte bli. Men jag får väl se hur jag lyckas spara mina pengar till sensommaren om de kanske blir en trip då(?!), who knows.

tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0