at night

Då var första dagen av sommarlovet avklarad! Tro det eller ej, men jag ska på arbets intervju imorgon!!!:D sjukt kul! Jag känner mig hel(skojar). Nog om det! Men jag kan tilläga att jag är sjukt nervös, gaah! Men det löser sig, de gör de alltid!

Idag har jag motionerat lite granna enna va. Gick till Knorren o tillbaka i morses. Sedan tvättade jag lite o städade lite. Efter det gick jag en långtpromenad runt slussarna med Jules- de' party! Sen kom ja hem hit till Erik o tog mig en förejäkla lång dusch.
- Föresten, nämnde jag någonting om krämbullen jag smäckte i mig?!
opps, försa mig visst lite där;) nää, nu blire MTV. inget bättre för mig.
Good night y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0