Söndag igen

Då var det söndag igen då och ännu en helg har passerat ens liv. Hittade en kopp med kallt kaffe här vid datorn. Måste varit jag som glömt den här när jag skrev lite på svenskan förut.

Idag har jag käkat tornfisk sallad! -skit gott! Älskar tornfisk alltså! Så nu tänkte jag sätta mig ner med svenskan igen när jag kollat genom respektive sidor. Min kusin har 10års kalas idag men jag hinner tyvärr inte komma:( Skulle skicka ett sms förut till henne men så skriver man ju givetvis fel:P
- Grattis på 10års dagen min lilla prinsessa!
Felet var det att hon fyllde för två veckor sedan:P Lite dumt där! Men men, så äre. Nu ska jag fortsätta surfa lite, ha de bra sålänge! Puss/ erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0