skolan

sitter just nu i skolan och har rast. Blev precis klar med min bruksanvisning, skönt:) Så nu sitter jag och jobbar upp tidigare arbeten här i grafen, hoppas på ett MVG. Kan dra helgen lite kort för er:

Fredag:
Äntligen helg och så.  Gick till folketsparks lekplats och busade lite med pojkarna, gick sen hem och kikade lite film och så. Gjorde nog paj också(?) tror jag.. aja

Lördag:
Denna dagen spenderade vi till största delen i mataffären(tyckte iaf jag), det fick bli mc'donalds till middag. Gott tyckte pojkarna, onyttigt tyckte jag. Men men, den satt där den skulle i alla fall!;) En Big mac&c:o såklart. Momma! Sen efter detta så vilade vi oss lite granna för att sedan ta oss en promenad ner till hemmakväll för att hyra ytterligare en film. Tyvärr hittade vi ingen så vi fick, tom hänta, traska hemåt igen. Vi kikade på en anna film i stället sen slocknade vi nog i hyffsad tid tror jag.

Söndag:
Upp med tuppen! För idag ska vi till Göteborg och käka middag hos Eriks pappa och Gujje. Kikade på lite kort och så fick jag se världens sötaste bajsbarn!! Erika:D Huuuuur söt som helst! Tror jag dör! Vi gick i alla fall en promenad till Slottsskogen sen och kollade på sälarna och grisarna. Pojkarna fick var sin leksak av farfar sen gick vi hem för att äta. Efter det åkte vi väl hemåt, lämnade pojkarna hos mami och jag och Erik åkte hem till honom och kikade på Coctail, sjukt bra film! Vi käkade min extremt( notera EXTREMT) kladdiga kladdkaka. - för kladdig:P. Mådde lite illa sen. Men men, sen somnade vi sött och här sitter jag nu. I skolan och mökar. Nä nu ska jag fortsätta arbeta! Smell you later.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0