i höst

1,2... Freddies coming for you...3,4... better lock your the....5,6... grab your crucfix...7,8.... better stay awake...9,10.. never sleep again.

Och så börjar hösten närma sitt mörkaste stadie. Det är mörkt och dyster, kallt och rått... Hösten har fallit över Trollhättans gator. Staden ligger inbäddad i ett färgsprakande täcke som kommer med årstiden. Fallna löv färgar gator och bakgårdar gyllene där de nakna björkarna sträcker sina kala grenar mot den gråa skyn. I höst ska jag vara stark! Jag tänker inte släppa in någon dyster anda, för nu är jag lycklig! Jag är hel. Detta kommer bli den bästa hösten!

Kommentarer
Postat av: Marre

Bra inställning! :D

2009-11-04 @ 12:53:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0