If you are what you say you are...

Lite bloggtorka de senaste men nu är jag med igen! Back on track! Ska uppdatera er om de senaste. I fredags skulle jag ju mysa med min "kompis" karin men ja... Inga detaljer:) Hade supermysigt med min bästa p-vän istället. mycke bättre! Sen i lördags handlades de lite presenter till oliver(samt theo) och så va de mest mys. lite film o så. Sen i söndags va de bakning, massa goa bullar. Sen åt vi såklart bullarna med lite mjölk till. Sen igår så va vi uppe och sjöng för lille oliver som fyllde 4år:) så söt så, men min jävla stämma förstörde typ allt. haha, plus att jag sa hurra mitt i en mening när erik pratade. tokigt. Jag körde pojkarna till dagis eftersom erik var sjuk. Vi kramades och så vinkade dom av mig genom fönstret sen när jag åkte tillbaka till den varma och mysiga sängen för att sova vidare. Jag sov till elva. Sen på kvällen kom ju min älsklings amanda hem så då umgicks vi lite, åkte me na i bilen:) hon fick ju körkort här för ett tag sedan. Riktigt duktig. Sen så blev de frukost med carro imorses och nu har vi handlat och lite så. Ska städa nu och förhoppningsvis träffa thilde ikväll:) Längtar! Hugs n' kisses/ erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0