Ledig.

Idag är jag då ledig pga. inställda lektioner. Super skönt! Fast jag gick upp nio ändå för jag skulle käka frukost med hun:) Musigt. Fast jag satt mest bara och flamsade och skrattade. Men men, de är ju så jag brukar vara. Imorgon bär det av till storstaden iaf:) Först och främst skall jag kolla på tyger till balklänningen, det skall bli spännande! Vet inte riktgit vad jag vill ha för färg ännu men de får vi se. Någ åt de gula hållet typ. Eller hallon rosa! Fast jag passar ju inte i rosa tyvärr... Annars är det ju en super fin och fräsh färg på en solbränd hud.  Eller också vill jag ha en slags blå färg, inte den vanliga blåa som många redan haft utan en speciell blå färg, svår att förklara. Annars hade jag och robbie en fundering på svart. får se hur det blir med det där! Sen när vi kikat tyger i alla fall skall jag möta upp erik och pojkarna för då skall vi hem till eriks pappa och gujje för att hitta på nåt kul. Sen bär det av hem till trollis för ännu mer mys fast bara vi fyra då:) Lite godis och film, typ pettson och findus. Hur mysig är inte den filmen då? Längtar varje kväll till när vi ska mysa framför pettson och findus, uppskattar det nog nästan mer än pojkarna;) bra där. Puss/Erika

Kommentarer
Postat av: Marre

Ha en underbar helg, sötan! Vi får ta våran utgång snart ju :D Puss

2009-10-09 @ 16:06:42
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0