Idag är det äntligen Fredag!

Idag började dagen med lite multimedia, helt förskräckligt tråkigt alltså! De tråkigaste ämnet. Alla andra går liksom ann. Tur är väl de! Ja ja, sedan hade vi håltimma för vår svenska lärare var hemma, så jag och clo gick till café alfons och myste med lite fia med knuff:) Jätte mysigt verklgien. Vi fick sällskap av Jonna. Sedan bar det iväg upp till media för att avsluta skoldagen med lite mediakommuniaktion. Fick dessutom tillbaka mitt fotokompendie med alla mina fotografier från åk1-2. Kul att kika i, dessutom en del hyfsat fina bilder med:) Speciellt den jag tog på Erik! Den ska jag rama in hemma så alla kan se min fina pojkvän. Men men, nog om det. Nu ska jag plugga vidare, hoppas inte clo läser detta, för hon tycker att jag har gått och blivigt en plugg-nörd! Fast de tycker jag med men de är liiiiiite bra i alla fall, har liksom aldrig pluggat riktigt innan. Hej på er


Kommentarer
Postat av: Claudia

sån plugg-tönt!!!, haha så skrumpen

2009-09-27 @ 12:03:25
URL: http://shitandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0