Varför just nu?

Varför ska man gå och bli magsjuk när värmen smyger på skönare än aldrig förr? Började på eftermiddagen vid sextiden i torsdags. Hade väldigt ont i magen, men eftersom min syster redan var på väg hit så fick jag överväga att gå på passet vi bokat halv sju. Väl efter passet var jag väldigt utmattad och inte redo för det arbetet jag lovat erik tidigare i veckan. Men har man lovat, så har man. Vi satt fram till elva, då jag kräktes första gången. FAN!!! Magsjuka. Klart! Oliver var sjuk förra veckan och lyckades smitta erik, som i sin tur smittade mig. Jag kräktes SEX gånger mellan elva och tre på natten. Slutade med att jag fick bädda inne på toaletten. En snurrig natt med konstiga drömmar, yrsel och frossa. Höll emot kräkningarna så gott det gick, men klockan åtta på morgonen kom nästa omgång. Jag åt ett ynka äpple på hela dagen, var helt okontaktbar och sov iprincip hela dagen/natten fram till i morses då jag fick i mig en banan. Senare runt två tiden lyckades erik få med mig ut och få lite frisk luft, jag deckade sedan i sängen igen. Efter det har jag väl sovit/vilat tills nu. Känner mig okej just nu. Sjukt vad fort man blir sjuk, hur sjukt dålig man blir och vad fort det går över! Jag trodde fanimej jag skulle dö! ha ha:D  Jag kan inte minnas sist gång jag var så jävla kass. Sjukt dålig va jag. Kunde inte ens dricka själv. Nä, nu ska jag baka sverigekaka! MUMS! Känns bara fruktansvärt surt att missa hela soliga påsk i år:( Jaja, glad påsk alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0