I år bjuds det tyvärr inte på bilder av året som gått...

men jag snodde en kul grej av clo:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Satte ner foten, började tro på mig själv.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Inga mer än där ja bor.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Ett hem, träffa nya människor, bli uppskattad och komma igång med företaget...
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Studenten, 4-6 juni.
8. Vad var din största framgång 2010? Mitt jobb.
9. Största misstaget? Blåögd.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte direkt, men jag har ju min psoriasis som spökar emellanåt. 
11. Bästa köpet? En svart/silvrig jordglob.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resan till maldiverna och sri lanka.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt jobb och mina vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Robyns album tror jag...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare, tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på mig själv.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Satte andra människor i förstahand. 
18. Hur tillbringar du julen? Hos mina päron o på lipz/efterfest.
19. Blev du kär i år? Jag var redan kär.
20. Favoritprogram på TV? Kollade aldrig tv.
21. Bästa boken du läste i år? Budskap från andra sidan. Den enda jag läste. hehe
22. Största musikaliska upptäckten? Minns inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fina stunder ihop med den jag älskade.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kanske en parfym, dock inte hela världen.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Tränade, sen hämtade en taxi upp mig och Erik som åt en mysig middag på Butlers.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Brytt mig mer om mig själv.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Använde det jag tyckte va snyggt, mycket grått/vitt/svart men ändå lite färg under sommar halvåret.
29. Vad fick dig att må bra? Dom som står mig närmast.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? De ni....
31. Vem saknade du? De vänner jag förlorat under de senaste åren.
32. De bästa nya människorna du träffade? De på jobbet är störtsköna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0