En viskande röst, som bor i en flaska, som bor i mitt bröst.

Jag lovar er fler bilder här på bloggen, men mitt utseende har inte varit speciellt bildvänligt det senaste. Men men:) Även idag blir det promenix, fast i sällskap av julia. Kommer bli bra! Här luktar det bränd hud hos mig! Men det är bara för jag har brun-utan-sol, stod inte ut med mitt kritvita jag! Jag har ju lagt ner solningen nu mera, fast bara om vinter halvåret. Jag kan vara den enda (?) på hela planeten Jorden som tycker brun-utan-sol luktar gött. Haha, knepigt.

Idag väntas väl Amanda anlända till Trollhättan. Fast vi hinner väl inte ses försen nästa vecka ändå. Hon pratade om någon tripp till skåne med Linnea. Så jag får väl hålla ut. Förövrigt försökte jag prata med Strömming förut som är nyhemkommen från Milano. Min telefon cpade sig som vanligt och lade av, så vi bestämde att göra ännu ett försök ikväll. Hon har massor att berätta!:) Det känner jga på mig! Nä fyy vd jag är sugen på kaffe, men kaffet här hos hun' blir inte bra. Men vänta nu!!!(dam-dam-dammmmm). Jag har ju perkulatorn HÄR! Nu får det bli lite perkulator kaffe! wiwa.

Tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0