ont.

Jag hade gärna tagit mig en liten sväng förbi friskis idag, kört de Medelpasset klockan 18.30 som jag gjort de senaste söndagarna... Men jag är ju sjuk, så de är nog ingen sund ide! Jag har ont i lungorna och smärtan liksom strålar ut i ryggen. Ont i halsen och tät. Jag tror fan inte jag kan gå till skolan imorgon:( Suck. Efter i alla ämnen, here I come! Typ.

imorses åkte pojkarna, saknar dom redan. Vi har haft en så mysig vecka. Vi har lekt massor! Åh, jag saknar dom. Ja ja, dom år ju inte borta för alltid;) Kommer nästa måndag igen. Dock en hel vecka kvar, men jag har ju min erik o busa med. Mihiih, nu ska jg dricka upp mitt kaffe och sedan börja med reportaget. Kissy sells out, over.

Ps. igår åkte strömming till milano, den ni!.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0